The O.C.

Cu cateva zile  inainte sa se termine 2009 mi-am adus aminte ca acum vreo 3 ani am vazut cateva episoade din The O.C. la un prieten acasa. Idea filmului mi s-a parut interesanta, dar nu l-am urmarit. Si uite asa am inceput eu sa ma uit la The O.C. de vreo 2 saptamani. Despre ce este vorba: un pusti pe nume Ryan intra in ceva belele. Avocatul sau din oficiu isi da seama ca Ryan defapt este un pusti bun care nu a avut sansa la o viata prospera, asa ca il adopta, acum facand parte din familia Cohen. Devine frate vitreg cu Seth Cohen, un pusti pe atat de timid, pe atat de haios. M-as mira sa nu stiti episodul, dar totusi, am postat pentru ca mie personal imi place si poate totusi ma insel si nu l-a vazut toata lumea. Cat despre actiunea filmului, nu va zic nimica… uitati-va la serial!Daca inca va aflati in liceu, ma indoiesc sa nu va placa.

There are no comments on this post.

Lasă un comentariu